vineri, 14 februarie 2014

Parada inimilor


  Inimi...inimi...
Ca tot e Valentine's Day si multi posteaza inimioare, m-am gandit sa trec si eu in ...revista, cateva din torturile-inima, facute in ultimii doi ani. Noi nu tinem neaparat sa sarbatorim aceasta zi, insa orice sarbatoare e un bun prilej de a mai face ceva dulce...asa ca o scuza :)


 Unele inimi sunt mai reusite, altele mai putin...estetic vorbind, ca de gust, au fost bune toate si s-au mancat rapid. Si n-o spun eu ci cei care le-au degustat.  Poate intr-o zi voi avea timp sa scriu si retetele, cu toate ca unele torturi au fost facute ad-hoc, improvizand in functie de ce-am avut prin camara.
 Sa-nceapa parada, zic! :)
Prima inima ....o inima cu crema de iaurt si  zmeura...facuta in urma cu doi ani,  dupa reteta Laurei Sava.


Urmatoarea este o inima cu capsuni, 'o inima cat un tort', facuta pentru al meu frate, la zi aniversara:




Inima cu ciocolata si banane,(reteta aici , difera modul de decorat), facut pentru Gabri si colegii lui de gradinita:


Inima cu crema de iaurt si capsuni, pentru ziua mamei mele si bunica lui Gabri si a lui Aris; reteta tot a Laurei Sava :


Inima cu ganache de ciocolata cu lapte si visine:


Inimi cu ciocolata si banane, reteta aici  :



 Inima cu crema de mascarpone si capsuni:

Inima cu crema de mascarpone si capsuni, imbracat in glazura de ciocolata:


 Cheesecake cu zmeura, mure si decor 'inima' din coacaze rosii, pentru aniversarea nuntii de fier:


Inima cu crema de mascarpone, frisca si visine , pentru puiul meu mic-Aris Teodor, de Sfantul Teodor:


Si o felie de tort, pentru voi toti. Sa aveti parte de multa iubire, in fiecare zi a anului!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu